Versenygép

Ha már unod az órák tervezését, rajzolj egy repülőt! Ihletet ad egy újabb óra tervezéséhez. Így született a Bell & Ross BR V2-92 Racing Bird.

Bármilyen furcsán is hangzik, valóban ez az óra eredettörténete. Persze a Racing Bird névre keresztelt repülőgép valóban csak egy terv, sőt, inkább csak egy formatervező álma. Az óra azonban egy valóban létező modell a márka kollekciójában. Meglehetősen érdekes az út, amit ezzel a Bell & Ross bejár. Először a repülőgép műszerfaláról merítettek ötletet az Instrument kollekció időmérőihez, és mondhatni ez az ötlet formálta leginkább a márka arculatát. Most pedig egy házon belül rajzolt repülőgép ad ihletet. A hangsúly azonban nem precizitásra és a menőségre, sokkal inkább a játékosságra és a szabadság érzetére került.

Bell & Ross Racing Bird - a márka névadójának és formatervezőjének álomgépe
Bell & Ross Racing Bird – a márka névadójának és formatervezőjének álomgépe

Ennek jegyében sokkal lágyabbak a 41 milliméteres rozsdamentes acél tok vonalai, és a szokásos monokróm színvilágot is színesre cserélték. Természetesen a kék a domináns, elvégre ez az ég színe. A lünetta eloxált alumínium, ami azért nem a legstrapabíróbb megoldás, de megjelenésébe nyilván nem lehet belekötni. Kékek a számjegyek és a percskála egy része is, amelyhez a kék komplementer színét, narancssárga színű foltokat társítottak.

Bell & Ross BR V2-92 Racing Bird - bár BR-CAL.310 a szerkezet neve, valójában egy ETA 2894-2-es találunk a tokban
Bell & Ross BR V2-92 Racing Bird – bár BR-CAL.310 a szerkezet neve, valójában egy ETA 2894-2-es találunk a tokban

Ugyanez a színvilág jellemzi a bőrszíjat is, de természetesen csattal is kapható. Előbbiért 4300, utóbbiért 4700 eurót kérnek. Hiába a két változat, összesen csak 999 darab készül.

www.bellross.com