Site icon ÓraMagazinOnline

U-Boat Capsoil

U-Boat Capsoil

U-Boat Capsoil

Ha egy tengeralattjáróba víz hatol be, annak ritkán van jó vége. Az U-Boat Capsoil másképp látja ezt a kérdést.

A nagyméretű órák ideje lejárni látszik, de erről az olasz márka nem igazán akar tudomást venni. Az U-Boat jellegzetes dizájnja most is meglehetősen méretes tokban mutatkozik be, bár a 45 milliméteres átmérő már náluk is enyhe visszalépésnek tekinthető. A márka szerint óráit érezni kell a csuklón, így valamilyen könnyebb anyag szóba sem jöhetett, maradtak a rozsdamentes acél mellett, amely kiviteltől függően fekete DLC bevonatot is kapott. (Azt azért tegyük hozzá, hogy voltak és vannak is titánból készült tokjaik.)

U-Boat Capsoil – a buborék szándékos

Az óra igazi szexepilje azonban az, amit a tokban találunk, és itt most nem a szerkezetre gondolunk. A tokot, beleértve a számlap fölötti részt is olajjal töltötték fel. Ez elvileg nagyobb nyomásállóságot biztosít az órának, bár ez a konkrét modell így is csak 10 bar nyomásig (100 m) vízálló. Nem sűrűn találni a piacon ilyen órát, bár nem az U-Boat az első, amely ezzel a megoldással jelentkezik. Említhetnénk például a frankfurti Sinnt. Tény ugyanakkor, hogy míg a német Sinn inkább a műszaki előnyöket hangsúlyozza, addig az olasz U-Boat a esztétikaiakat. Nem véletlenül hagytak bent egy buborékot. A mutatók például valóban szabadon lebegni látszanak a számlap fölött, mivel a fénytörés miatt a szürke óraüveg (zafír) szinte nem is látszódik.

U-Boat Capsoil – ilyet is ritkán látni: közszemlére tett kvarc olajban

A vízlepergető bevonattal ellátott bőrszíjas hárommutatós, illetve kronográf kivitelek természetesen kvarc szabályozású szerkezetet kaptak, és 1500 illetve 1600 eurós áron mérik őket.

U-Boat Capsoil – a fekete itt DLC

www.uboatwatch.com

Exit mobile version